wtorek, 2 kwietnia 2013

Rozpoczęcie terapii Anty GD2

Witajcie, Karolinka od wczoraj dostaje przeciwciała Anty-GD2, od dwóch dni jest na stałym wlewie morfiny, całe szczęście nie odczuwa bólu, ale jest bardzo rozdrażniona i trochę spuchnięta. Dużo śpi, a gdy się obudzi nie chce aby ją dotykać. Czasami spada jej seturacja i podłączają jej tlen. Lekarze mówią, że taki stan jest normalny przy tylu lekach co dostaje i nie trzeba się martwić (dostaje leki czterema "kabelkami" do wejścia centralnego). Nie ukrywam, że bardzo ciężko jest patrzeć na nią, gdy jest w takim stanie. Jeszcze 8 dni, wytrzymaj córeczko, będzie dobrze bo musi być.

15 komentarzy:

  1. Musi być dobrze i napewno będzie .
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce się kroi patrząc na to zdjęcie. Jestem z Tobą Maleńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany bąbelku wytrzymaj jeszcze troche a potem juz bedzie tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia trzymam kciuki aby Karolinka dzielnie zniosła leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wraz z moją córeczką, również Karolinką, nieustannie trzymamy kciuki. :* Jakiś czas temu umieściłam też baner na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani, jeszcze trochę, jeszcze trochę.....Mocno kciuki trzymam i modlę się za Karolinkę. Karolinko, będzie dobrze, Kruszku, jeszcze trochę....

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochne Słoneczko trzymaj sie dzielnie!!!!!! Modlimy sie za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedzie dobrze.Napewno.Kochany Aniołku cierpisz ale wytrzymasz i wrócisz zdrowa.Tego Ci zyczymy Ania z rodzina

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymajcie się dzielnie!!! My tu wciąż z Wami! Jest Wam ciężko ale to wszystko przetrwacie jakoś, a potem będzie już tylko dobrze. Czekamy na dalsze wieści od Was. Trzymam kciuki, non stop o Was myślę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znamy sie z oddziału. Trzymamy kciuki bardzo mocno i pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko, kochanie,tak ciężko patrzeć na Twoje cierpienie. Walcz najdroższa bo my tutaj potrzebujemy Cię. Pomino,że nie znam Cię osobiście to całym sercem i myślami jestem z Tobą. Musisz przetrwać te ciężkie i bolesne chwile.Tak bardzo Ci kibicuję, ja i moja córeczka.
    Jesteś bardzo dzielnym Słoneczkiem i myślę tylko o tym,że nie ma innego wyjścia jak tylko to,że będziesz zdrową dziewczynką.Jeszcze nie raz napsocisz mamie:)
    Kochamy Cię promyczku i trzymamy kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane Słoneczko, aż mi się serce kroi że musisz tak cierpieć maleńka. Ale to wszystko po to żebyśmy już niedługo mogli oglądać zdjęcia roześmianej Karolinki. Ściskam mocno i trzymam kciuki za maleńką... Paulina Pianka

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolinko jesteś dzielna to twoja odwaga dodaje sił twoim kochanym rodzicom.Posyłam dobrą energię z Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Maleńka :( Serce pęka, patrząc na cierpienie takiej małej istotki ale trzeba powtarzać sobie, że to dla jej dobra. Ostatnia prosta przed metą. Buziaczki Karolinko i Mamo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Całym sercem jestem z Wami.Codziennie o Was myślę. Wierzę,że mimo tego cierpienia wszystko jakoś się ułoży. Trzymajcie się tam mocniachno. Bądźcie dzielni. My tu o Was nie zapomnieliśmy. Przesyłam buziaki i uściski dla całej rodziny:*

    OdpowiedzUsuń