czwartek, 14 lutego 2013

Miłość

Witajcie u Karolinki wszystko dobrze, koleje naświetlenie za nią. Badania kontrolne także są prawidłowe. Nasza córeczka dzielna i silna brnie do przodu jak lwica. Patrząc jak super się rozwija, na jej uśmiech, pozytywną energię wiem, że wszystko będzie dobrze. Każdy nowy dzień przynosi nowe nadzieje i siłę do walki. Wygramy ją razem bo miłość jest najważniejsza. Kochani wszyscy razem uratujemy życie Karolinki. Tak wiele już udało nam się osiągnąć, niemożliwe staje się możliwe, dzięki Wam. Bardzo dziękujemy za wszystko.


Usłysz wołanie me,
do serca swego przytul mnie

Oczy twe złóż i przestań już
zamartwiać się nad życia złem

Podaruj mi Twój uśmiech
niech zmaże lęk i skryje pod poduszkę

Ja kocham Cię
Nie przejmuj się – ja będę zawsze bronić Cię

             Ty Jesteś skarbem mym
                   I nie pozwolę by
         ktokolwiek ukradł mi Ciebie
             I schował przed światem
                  Tylko dla siebie
                   Odnajdę Cię
                      bo serce
         nie może żyć bez Ciebie!


3 komentarze:

  1. Aniu! Oczywiście, że się uda!!! Zbieramy dalej, coraz więcej ludzi włącza się w pomoc. Pieniądze niebawem się uzbierają, zobaczysz. I Wasz mały aniołek będzie w pełni zdrowy!!! Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Codziennie zaglądam tutaj kilka razy.Tak bardzo chcę pomóc małej Karolince. Ze swojej strony niewiele mogę dać bo sama mam nie dużo ale będę się starała z całej siły wpłacać parę groszy.
    Proszę wszystkich o taki "grosz" a uzbiera się odpowiednia suma.

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie ulega żadnej wątpliwości!

    OdpowiedzUsuń